Hersteld Hervormde Gemeente Nijkerk

HHG Nijkerk zendt haar reguliere zondagse diensten uit via Kerkdienstgemist (geluid) en Youtube (beeld en geluid).
De directe links naar onze uitzendingen vindt u hier rechts in het menu Kerkdiensten.

Doordeweekse diensten worden in de regel in de bovenzaal gehouden, hierdoor zullen deze diensten alleen via Kerkdienstgemist uitgezonden worden.

Tijdens de live uitzending kunt u ten alle tijden meeluisteren en meekijken. Na de dienst wordt de uitzending op Kerkdienstgemist direct achter een slotje gezet. De dienst via Youtube is gedurende dezelfde dag nog na te kijken, de dag erna zal alleen de prediking nog online blijven staan.

Aan het eind van onze Youtube uitzending staat een QR-Code en onze bankgegevens voor uw bijdrage aan de collecten. Indien u één bedrag overmaakt zal dit gelijkmatig over de 3 doelen van de betreffende/vorige zondag verdeeld worden.