Hersteld Hervormde Gemeente Nijkerk

De kerkvoogdij draagt er zorg voor dat het werk in de gemeente voortgang kan hebben.
Zij is belast met de stoffelijke en financiële zaken van de gemeente. Hierbij moet u onder andere denken aan het beheer van de financiën, de opstelling van de jaarlijkse begroting en jaarrekening, de ledenadministratie, het onderhoud van het gebouw, de installaties en het terrein, het gebruik van het kerkgebouw, de organisatie van de BHV binnen de gemeente tijdens de kerkdiensten en activiteiten en de aanstelling en het faciliteren van de organisten.

De kerkvoogdij bestaat uit:

Voorzitter: M.A. Verloop
Secretaris: L.C. Bakkenes
Penningmeester: Vacature
Adjunct:
Beheer/Onderhoud: P. den Hertog

De financiën om de gemeente en het gemeenteleven draaiende te houden worden uitsluitend bijeengebracht door giften en financiële bijdragen van gemeenteleden en mensen van buiten de gemeente die de gemeente een warm hart toedragen.

Bankrekening kerkvoogdij: NL12 RABO 0337 8049 58 ten name van Herst. Herv. Gem. Nijkerk